Antalya0703
pembe olanı kızım için kullanıyorum boy ve iştah açıcıymış iştahında artma var boyunu ölçtürmedüm bittiğinde yanındaki uzun olana başlıycaz onda vitamin daha çokmuş ama iki üründe aybı özelliklere sahipmiş mor olanıda oğlum için kullanıyorum bağışıklık güçlendirici ve boy için artıları çok tabiki her ikisininde 11 yaş altı olduğu için günde 1 tane veriliyor balık yağı bir işe yaramıyor diye biliyorum kullananlardan bildiğim kadarıyla doktor onun yerine haftada 1-2 defa balık yedirin dedi bize bende balık yağını vs vs ürünleri sormuştum