deleted20517 -sevimlipolyanna- hiç memnun değilim artık seriyi bozmuslar sızdırma yapıyor tavsiye etmem
Aloneeee -sevimlipolyanna- ben memnunum 12 kilo oğlum için 6 numara kullanıyorum. Yenidoğan bebeğim için de sleepy kullanıyorum
Rez -sevimlipolyanna- oğlum 10 kilo bile değil 10 aylık 6 no külot bez oluyor elimde 5 no bitti diye kullandım baktım oluyor devam ettim :))
-sevimlipolyanna- alinduhatg deleted20517 benseninanonim Aloneeee sarı mavi yeşil paketlerin farkı ne? Birinde natural yazıyo birinde ekstra falan. Ben bugün denemek için natural paket aldım ama İnternette ekstra olan şu an indirimde sipariş versem farkı nedir?
deleted20517 -sevimlipolyanna- benimki yeşil paket natural veya bio natural yazması lazım 7 numaraya kadar iyiydi bozdu kendini sonra
alinduhatg -sevimlipolyanna- extra olan ince biraz mecburıyetten almıştık sızdırma yapıyordu naturalden devam hiç sızdırma yapmadı gayet memnum
Efy 7 numara kullanıyorum oğlum 15 kilo ama artık küçük gelmeye başladı aşırı sızdırıyor bezin kalitesinden mi kaynaklı bilmiyorum kızımda prima kullanmıştık hep üstüne bez tanımam ama fiyatları uçurdular maalesef
aslansmoms -sevimlipolyanna- Sleepy teknolojisini değiştirmiş ve şuan berbat şekilde sızdırıyor. Ben ayıplı ürün sanmıştım meğer değişmiş artık. Mecbur bez markasını değiştireceğiz