gizem_38 Merhaba kızlar adetime 3 gün var ama hafif pembemsi bi kanamam oldu bugün test yapmadım günümün geçmesini bekliyordum başına gelen var mı yardımcı olur musunuz?
aysebb gizem_38 Ben yaşadım adet olmama 1 hafta vardı bende gecikme olmasını beklemiştim. 1 gün gecikince yapmıştım zaten bekliyordum
zeynepyusufaslan gizem_38 benim adetime 2 gün kala olmuştu testi de ertesi gün yaptım direkt çift çizgi çıkmışto