Cansubyzts seher178 hayır kan yoluyla birde farklı şekilde bulaşıyor içinizi rahat tutun bulasmamistir eşimde de var taşıyıcı ama elhamdülillah cocuklarimda yok
karan0772 seher178 Hayır ilk defa sizden duyuyorum bizim de aşılarımız yoktu ama ablamdan hiç bulaşmadı korkmayın yani öyle bi ihtimal yok netten bile bakarsanız görürsünüz
Esrataluy essncrmdha merhaba bende yeni taşıyıcı olduğumu öğrendim geçirip antikor üretmişim siz daha bilgi sahibisinizdir size sormak istedim Sonucum bu