seher178 bebek zaten beş aylık olmuş 6.ayinda sağlık ocağı ile konuşun muhtemelen doktora yönlendirir ya da yeniden bir duzenleme yapacaklardır. Hani sana iyi kötü olur diyemem ama düzenleme yapabilirler. Ve ayrıca bu aşıyı zaten yetişkin olduğunda da yaptırabilir. Sağlık çalışanı olduğum için veya eşim askeri personel mesela belirli aralıklarla yapılıyor. Bebeğinizin de dozu ayarlanir korkmayın sorun olmaz.