mervee345 Hayırr en büyük yanlış bu zaten doktorumuz da öyle dedi aman bebek üşür kat kat giydirelim ev sıcacık olsun diye düşünmeyin bebeği sıcak hasta eder soğuk değil dedi. Oda sıcaklığında 22-24 arası olmalı bebekte siz ne giyiyorsanız öyle demişti. Bebeğimin elleri soğuk oluyor herkes eldiven giydir üşüyor işte ayakları sopuk 2 kat çorap giydir patik giydir vs üşümüyor ama eski insanlar dinlemiyor bir ara giydirdim kat kat çorap, yelek her yeri isilik oldu