livoski Kızlar kızım 14 aylık 1 aydır kabızlık yaşıyoruz probiyotik kayısı lifli gıdalar yani aklınıza ne geliyorsa yeriyorum ama düzelmedi. Mama kullanıyoruz bir yandan da şöyle daha öncede post açmıştım şu 1 yaş aşısına kadar zaten böyle besliyordum hem mama hem beslenme hiç değiştirmedim ama bu aşıdan sonra mı oldu artık başka bişey mi bilemiyorum kabızlığı geçmedi. Yani mamayı komple bıraksam yine devam anlamıyorum süt ürünleri alerjisi desem dikkatli yediriyorum. Benim gibi olup çaresiz olan çareyi bulan varda yardım rica ediyorum. Dualarınızdan da ekşit etmeyin inşaAllah çok ıkınıyor morarıyor tez vakitte geçsin 🥺
Tuuggccee livoski hindıstan cevızı yagının ıyı geldıgını okumustum bı deneyın ıstersenız normal yedırıyorsunuz
ilosasell livoski bi doktora götürebilirsiniz bence çok fazla ıkınmada makat çatlağı vs durumlarda olabilir Allah korusun🙏 Benim kızımda da var şuanda doktora gittik bağırsak düzenleyici başladık gaita yumuşatıcı ilaç başladık vs şuan daha iyi. Ne kadar çok zorlarsanız o kadar çok korkuyorlar çünkü
livoski Tuuggccee onuda deneyeyim. İnşaAllah işe yarar 🥺 denemediğim hiç bişey kalmadı açıkçası. Cennet hurması zeytin yağı kayısı lifli tüm gıdalar ama banamıısn demiyor.
livoski ilosasell evet oğlumda böyleydi o anne sütüyle beslenmesine rağmen. En iyisi yarın bi doktora götürmek. 😢
Tuuggccee livoski gecmıs olsun zor durum cocuklar ıcın kıyamam🥹ınstgram kullanıyorsanız orda hastalanmayancocuk sayfası var orda gormustum ıstersenız bakın yorumlarada falan
livoski Tuuggccee bakayım bi hemen. Maalesef o böyle olunca büyüğüne adapte olamıyorum kafam o kada doldu ki. Oğlumda böyleydi 3 yaşına kadar imdat beni kurtarınla bağırıyordu ama hiç bir doktor ekstra bişey vermezdi. Yemeklerine dikkat ederdik. Kızımda olmaz inşaAllah derken bu da başladı.
Levozge Bir ay çok uzun süre. Doktor makatta çatlak var mı diye bakmalı, varsa çocuk çok acı çeker krem vs verir. Bunun yanında da ilk önce karnıni boşaltması için ilk birkaç gün yumuşatıcı ilaç verir. Devamı ise tamamen beslenme ve uyku düzeni
livoski Levozge uyku düzeninde bir sıkıntı yok maşaAllah güzel uyuyor. Ama evet makat çatlağından sebeb de olabilir dediğiniz gibi bir doktora götüreyim ben yarın.