Glcn2025
1 yaşını evde kutladık , aileler vardı kalabalıktı pişman oldum herkes oğlumla fotoğraf çekinmek istedi o sıkıldı . Bende desen yedirme içirme Faslı herşeye yetişmek için birşey anlamadım . 2 yaşında kimseyi çağırmayıp evde konsept yapıp kutladım o kadar sade güzel oldu ki temiz fotoğraf çıktı . Birde küçük oldukları için uykusu falan da geliyor o yüzden mekan tutmayıp evde kutladım alışıp bildiği ortam olsun diye