Bende dyson v11 vardı ama artık mefta oldu
Bende bunu aşmak istiyorum en azından silsin gğzel siliyormuş bugün media markta gittim alayım artık diye ama adam bana bilmediğim birşey dedi bunun ana özelliği silmesi süpürme yan özelliği süpürme açısından çok birşey beklemeyin dedi
Dyson un da silme özellikli olanı var dedi ama onun da silmesini beğenmiyor kimse bende artık yer silmek istemiyorum raya da sormuştum herkes Philips demişti
9000 serisini kullananlar yorum alabilir miyim