Yeni aldigimiz eve daha gitmedim fotoğraflarda gordugum kadar biliyorum ve daha evi boşaltmadilar ama buzdolabi ve bulasik makinesi ankastre sekilde yani dolap gibi duruyor
Sorum şu benim suan kendi kullandigim buzdolabim uzeri siyah camli olanlardan buzdolabim ankastreye nasil ceviricem ankastre nasil oluyor hic bilmiyorum yeni dolap mi alicam