60 gün öncesi sezeryan oldum bebeğim 2 aylık ve lohusalıktan 20 gün sonra regl oldum kontrole gitmeyi unuttuk doktora ve yarım saate bir değişecek kadar kan geliyor hiç durmuyor kendimi hiç iyi hissetmiyorum normal midir bilmiyorum hayatımda hiç bu kadar regl olmadım ve bir kaç kere parça gibi birşey düşürdüm
Onun üstüne de grip oldum salgına yakalandım ikisi bir arada bebeğime geçmesinden korkuyorum tamamen düştüm
Doktora gitmeli miyim ne yapayım bilmiyorum bayılacak gibi oluyorum kan yüzünden ama acil ne yapar ki diyorum emzirdiğim için de ilaç kullanamam
Bi fikri olan var mı nolur korkuyorum