Anneler bebeğim bir aylık. Aktif meme emmediği için kilo kaybı olduğu için sütümü sağarak veriyorum. Philips avent biberon kullanıyoruz 1 aylık bebek için 1 numara emzik mi uygun 2 numaralı emzik mi. Biz bilmeden önce 2 numaralı emzik kullanmışız çocuk 10 dakikada 60 milim sütü içiyordu. Sonra bir numaralı emziye geçtik şimdi de 80 milim sütü 2 saatte içiyor. Acaba bir numara küçük mü geliyor