Nkocak Yeni başlıycam kimi aç kimi tok kimi akşam diyor doktor da birley demedi acaba kullanımı en etkili nasıl( kendim için)
Tazeanne68100 Nkocak ben sabahları tok karna 10 kılı bebeğime 3 defa 0.5 veriyorum doktor o şekilde söyledi
papatyatanesi Nkocak merhaba ben oğluma sabahları aç karna veriyordum 9 aylık kan tahlilinde kanı iyi çıktı şükür
tugcemomm @Nkocak sabah uyanır uyanmaz aç karına veriyorum en az 20 dakika olmalı beslenme süresiyle. 5 aylık 0.5lik veriyorum
gizematadeniz rana0234 saymadim valla. 0.5 ml cizgisi var zaten. 2 kere 0.5 ml veriyorum. Tükürmesin diye iyice agzinin icine sokup sıkıyorum. Damla damla vermiyorum
rana0234 gizematadeniz anladım peki rengi beyaz değil mi?Kırmızıdır diye umuyordum beyaz görünce şaşırdım