Mrvsn öncelikle benim çocuğum 3 yaşına girmesine 2 hafta kala oldu, dünyam başıma yıkıldı sanki , benim babamda da olduğu için çok korktum. Hemen çocuk psiyatrsine götürdüm, 6 ay süre kadar beklememiz gerektğini söyledi. İçime sinmedi özel dil terapistne götürdüm , bilmiyorum özel olduğu için mi terapiye başlanmalı dedi, ama devlettede başka doktora gösterince 6 ay bekleyin gözlemleyin dedi. BU SÜREÇTE ÖNEMLİ OLAN;
⛔️ çocuğa bunu hissettirmemek,
⛔️ lafını bölmemek ,
⛔️kekelediği an lafının bitmesini beklemek , gözlerinn içine bakıp tepki vermeyip gülümsemek
Çünkü ailenin vereceği tepki çok önemli dedi.
Benim içime sinmedi yinede özelde 2 seans götürdüm, zaten 40 dk yarısı oyunla geçti yarısı kelime tekrarı yaptıryordu ama çocuk yapmıyor daha yeni gidiyor alışma süreci.
Sonra kekemeliği gitti ama oranın etkisinden değil, bende göndermedim.
Çocuklarda dalgalanma dönemi oluyormuş şuan için arada yapıyor. Bi hiç yapmıyor bazen az yapıyor.
ÖNEMLİ OLAN İKİNCİL hareket yapıyor mu ; yani kekelerlen kafa sallama var mı , yada kekeledğnün farkında mı ???