Merhaba güzel anneler 2 ay 15 günlüğüz dünden beri oğlum uyuyor emzirmek için uyandırıyorum arada bazen de uyanık oluyor ama çok kısa az önce de emzirmek için uyandırdım tekrar uyudu sizce normal mi bu durum açıkçası tedirgin oldum biraz sormak istedim