Aselravzaa Kızlar bebeğim 4 ay 8 günlük 5.400 gr sizcede az değil mi kilosu sütüm yetmiyor gibi geliyor hip kaşık mama vermek istiyorum fakat erken mi bilemiyorum
bebeklianneee Aselravzaa o ayda bebeğimizin kg mu söyleyelim yoksa az mı çok mu diye yorum mu yapalım anlamadım ki
tazecikanne45 Aselravzaa kilosu az ya da çok ne olursa olsun kaşık mama 4 aylık bebeğe ve ril meez! Formül mama kullanın
hazale966 Aselravzaa bizim 4. Ayda kilosu6,600 müş notlarımdan baktım şidmi. Sütün yetmiyorsa cnm mama verebilirsin doktorun önerisiyle. Kaşık mama için erken daha verme bence. Bizim kız 3 kg doğmuştu
Nilser Aselravzaa Bu arada bizde de mama reddi olduğu için kaşık mama kullandım ama ekstra bir kilo alımı yapmadı
Annecik-06 Aselravzaa bizimde o ay 5.400 dü doktor biraz az diğer ay kilo takibi yapacağız dedi ona göre mamaya karar verecekmiş
ecekrk Aselravzaa burda kilo söyleyenlere bakmayın lütfen her bebek farklı kaç kg doğdu ve ayda kaç gram alıyor bunlar önemli anne sütü artı mamayla destekleyebilirsiniz ama kaşık mama olmaz ilerleyen zamanda hem meme hemde ek gıda reddi yapabilir sütünüzü yağlandırmayı denediniz mi hiç
ilkimocha Doktorunuza danışın eğer az ise mama takviyesi önerebilir, her bebeğin kilo alım hızı farklıdır o yüzden geniş bir skala var zaten. Ortalama 4500 gr ile 8000 gr arası oluyormuş.
tugces09 Aselravzaa benim kızımda 4 ay 11 günlük dün doktor bezsiz çıplak tarttiginda 5540 Gr cikti. Biraz az dedi 15 gün sonra tekrar gideceğiz. Sütümü yaglandirmak için biraz daha dikkat ediyorum ama baska neler yapılır bende merak ediyorum