Arkadaşlar hayırlı sabahlar ben bundan 3 gün önce ikinci yavrumu kucağıma aldım bin şükür kızlar ilk kizimda çok emzirmediğim için acısını unutmusum sanırım kızlar şuan süt verirken etimi yiyorum kafamı duvardan duvara vurasım geliyor canım çok yanıyor siz yeni anneleresinizdir şimdi ben bu ağrıyı hafifletmek için napabilirim yengem bi hafta çekersin sonra geçer dedi geçer mi gerçekten nolur yardım edin çok kötüyüm çok çok ağıyor