Kızlar selam . Kızım 2 aylık. Doğduğundan beri memeye düşkün değil 2 gün iyi emerse 3 gpn emmek istemiyor. Memeye koyunca kafasını itiyor ağlıyor. Çok zorlanıyorum kırk takla atıyorum emsin diye:( silikon uçla emiyor onla da alışsın istemiyorum bazen önce silikon ucu tutturup kandırıp veriyorum memeyi ağzına ama çok yoruldum gerçekten.. mama veriyorum yatmadan bazen de gündüz bir kere. Mamayı kessem mi bu sefer de aç kalır gibi hissediyorum günde iki kez biberon kullanmak meme reddi yapar mı? Ben bebeğimi aylarca silikon uçla emzirdim diyen var mı? Yol gösterin ne olursunuz…