Bebeğim tam 7. Ayını doldurdu bugün ama 5 sn poposunun üstünde oturmuyor hemen kayıyor ya ayağa kalkmaya çalışıyor ya da emekleyip gidyor mama sandalyesi dışında hiç bir yerde oturmuyor. Ama gün içinde bütün evin için turluyor emekliyor aklıma takıldı doktora gitmeden danışmak istedim oturmaması bi nevi gelişim geriliği gibi bişey olabilir mi tedirgin oldum başka bebekleri görüyorum artık oturarak yemek yiyor oyun oynuyor 🤷🏻♀️