Qduha bende adet olmadım bu ay siz oldunuz mu acaba normalde korunuyorz ama korkuyorumda 7 gün oldu korkuyorum cesaretim yok test yapmaya ama bu süreçte başka şeyden dolayı kan verdim ağır grip oldum grip ilacı içtim ayağımda mantar var onun için ilaç kullanıyorum onlar etkillemiş olabilirmi acaba