cansuh ben bir aylıkken mamaya başlamıştım emzirmenin ardından 30ml veriyordum 1ayı dolunca kilo alımı olması gerektiği gibi oldu diye mama sayısını azaltmak istedi doktorumuz. Günde 3 kez 60 ml mama vermeye başladım ama meme reddi yaşayacak gibi olduk eski düzene döndük. Şimdi 2 ay 1 günlük yeterli emdiyse mama vermiyorum, aç gibiyse 30 ml veriyorum yetiriyor. Yani bu işi bebeğinizle siz duruma göre ayarlayacaksınız doktor kontrolüyle tabi ki