cerennsari kız normal o zamanlar benimkife 11de fln emzirip uyuturdum sabah saat 6 7 de fln kaldırp emzirirdim gene uyurdu, hatta anneme söyledim anne çok uyuyor diye oda ne güzel sende dinlenir sin demişti, geldik 9 aya sürekli uyanıyor kıymetini bilin o günlerin 😅😅