Biz şimdi dün menenjit aşısı olduk bu ayın 28 inde 4.ay aşısı var 4.ay aşısından 6 gün sonra da nimenrix ilk doz var acaba yapılabilir mi internetten araştırdım mutlaka her aşı arasında 1 ay olmak zorunda diyor bu durumda bizim özel aşıların takvimi mi değişmesi gerekir