aslananne27 nutellaa_ Bende hiç beğenmedim sıkıcı 😂ilk bölümü bile sara sara izledim ikinciyi izlemedim sevmedim
[silindi] nutellaa_ bnde ilk bölümünü izledim ama sıkıldım açıkçası diğer bölümlerini ne zaman izlerim bilmem artık😃
nutellaa_ mommmmmmm aynen bende hiç ağlamadım eşimle beraber izledik o da hiç beğenmedi bu kadar met ettikleri film bu mu dedi 😀
elisa2705 SevimliHayaletCasper Ay nerden izlediniz tabiden üyelik mi almak lazım bende izlemek istiyorum ☺️
acimavi SevimliHayaletCasper ağladınız mı merak ettim🫠 geçen gün ben yorum yazmıştım size gassal ile ilgili😁
crazyymommy nutellaa_ Bende hiç beğenmedim ya ne anlatmaya çalıştığını hiç anlamadım. Çook saçma ve sıkıcı bölümler vardı köy bölümü vs
SevimliHayaletCasper elisa2705 evet tabii’ye üye olmak gerekiyor 100 tl aylık. Kaçak izlemek istiyorsanız google yazın çıkıyor
lidokain nutellaa_ beğendim ama söyledikleri abarttiklari kadar acıklı değil hatta bakinin bazı tepkileri mizahi olmus
Yagizali190123 Çok çok yakın birini kaybetmeyen ya da büyük kayıp veya acı yaşamayan biri için anlamak daha zor. Görünenin aksine dizi çok ağır bir senaryoya sahip ben izlediğimden beri etkisi hala devam ediyor ve aklımın bir köşesinde mıh gibi duruyor bazı cümleleri merakla 2. sezonu bekliyorumm
H-Efeninannesi Yagizali190123 o kadar haklı bir yorum ki . Öyle rastgele bir dizi değil, tamam çok sürükleyici değil.ama konusu derin. Ben de çok beğendim. Hayatımızın içinden o kadar çok noktaya değinmiş ki. Yalnızlık, kimsesizlik, vefasızlık, ölüm korkusu..
hermione_granger Bütün bir sezon izlemedin ara ara eşim izlerken göz attım ama Son sahnesinde hıçkıra hıçkıra ağladığım bir dizi
kubra00k Asgari ücrete ağlamak varken bu gassalı üzerimize salıp dikkati dağıtmak istemişler bence 🤣🤣
deniz4848 Bende beğenmedim eşim izlerken maruz kaldım resmen artık ezberledik bu senaryolar bana basit geliyor