mombabe Merhaba, sosyal medyada reklamını çok görüyorum ek gıda için kitaplar var. Sizler kullandınız mı gerçekten iyiler mi?
Asyaveannesi04 mombabe bu çocuk aç serisini kullanmıştım gayet de memnun kaldım, gereksiz diyenler, internette var diyenler elin altında kitap olunca aslında daha kolay her tarifi de yaptım bebeğime severek de yedi imkanınız varsa alın