Bir rahatsızlığı yoksa normal sayılıyor. Benim oğlum pes ekinovarus hastası. Yani doğuştan içe dönük ayağı. Ameliyat oldu, alçılama süreçlerimiz oldu. Düzeldi çok şükür ama yürürken bazen içe basıyor. Doktoruma sorduğumda ise sağlıklı bebekler de denge sağlamak adına içe basabiliyor demişti.