Oğlum zaten gazlı bi bebek ama 2 3 gündür aşırı ağlıyor bağırarak çığlık atarak susturamiyoruz gezdiriyoruz susmuyor sürekli ağlıyor 1 haftadır kakasını yapmadi emerken de sancı giriyor yine bırakıp ağlıyor. Zeytinyağı sürdüm poposuna kulak cubuguyla hafif uyardim zeytinyagi ve gaz damlasi icirdim artik dayanacak tasiyacak gücüm kalmadı yardımm edinn nolur