Her bebeğim gelişimi farklı biliyorum.Zaten kendimde hemşire olduğum için çok kafaya takmıyorum.
Kızım 2500 doğdu hatta hastaneden 2400 skg ile çkktk.
Bugün aşıya gittiğimizde kilosu 5200 geldi.Doğdugundan beri sadece emzirdim mama vermedim.
Boyu 61 cm geldi ebemiz gayet iyi dedi yanlızca bu ay 3.aydan 4.aya kadar 400 gr almış.Kilo alımı yavaşlayacak artık biliyorum ama kafaya taktım biraz.
Bebeğim kız ve genetik olarak zayıfız bende eşimde.
Çişli bez sayısı iyi.
Bebeğimin tatmin olduğunu hissediyorum.
Ama ister istemez kıyas yapıyorum burda okuduklarım hep 6 kilo civarı yazmış