Yaşayan var mı? Hep “pişş pişş” derim normalde geçen uyuturken çok huysuzdu “ee ee” diyeyim dedim birden ağlamayı bıraktı gözünü kapattı uyku taklidi yapıyor uyumak için… Acaba korktuğundan mı yoksa hoşuna mı gidiyor anlamadım (gözünü kapattığında hafif tebessüm de ediyor) korkuyorsa neden olabilir ki? İçim bir tuhaf oldu. (8 aylık)