Selamlar, 7 aylık bebeğim var ve emziriyorum ek gıdayı almıyor diş çıkarıyor ve oda şuan benim gibi hasta antibiyotik tedavisi görüyoruz. Ve benimde boğzlarım kilit hiç yutkunamıyorum sağ tarafta iltihaplanmış boğazımın doktor Aksef500 ve parol verdi 3. Kez alışım ama hiç etki göstermedi doğal yöntemlerin çoğunu denedim öksürükte var. Zencefil karabiber bal karışımı, ılık su, ıhlamur, tuzlu su garlara,portakal suları, tavuk suyu çorba vs vs. Başka önerileriniz var mı nolur kuşağım ağeıyor boğazlarım aynı şekilde bebeğim zaten hasta ona bile bakamıyorum 😞😞