biimiyomyardimet Saçma mı bilmiyorum ama öyle sormak istedim. Dün kızımın doğum günüydü 🧡 çok güzel balonlar yaptık öylece duruyor, hiç sönmedi.. İstanbul küçükçekmece civarında oturan, doğum günü hazırlığı olmayan annelerim varsa balonlarımızı paylaşabiliriz 🥳
Meri-Mel biimiyomyardimet Yaâaaa çok güzel olmuş çok güzel düşünmüşsün canım kesene bereket kızım 2 yaşında ve doğum günümüz geçti üstte kalsın ❤️
aysealb_ Maşallah nice yaşları olsun kızınızın inşallah 🌺💐💖 Konudan alakasız bişey sormak istiyorum, bende balonları kızımın doğum gününden bir önce hazırlıycam çünkü baya çok aynı gün yetişmez diye, bişey olmuyor demi havası inmiyor çabuk
biimiyomyardimet aysealb_ çok teşekkürler 🩷 yok hayır hiçbir şey olmuyor böyle bozulmadan günlerce duruyor geçen sene de ben kendim yapmıştım bayağı bir hafta falan durdu ☺️
biimiyomyardimet Meri-Mel Meri-Mel 🩷🩷 Çok teşekkürler 🩷 sizinde nice güzel yaşlarınız olsun inşallah kızınla birlikte 😍