ipeksiyim Klasik erkek çocuğu. Benim oğlumda böyle ve ben erkek çocuklarının normali olarak kabul ettim bunu. Üstelik her geçen gün huy degistiriyor benim oğlum. 2,5 yaşında mesela. Daha ne yapabilir daha ne olabilir dediğim her an bir yenisi geliyor. Ben oğlanı kreşe yarım gün verdim. Birkaç ay gitti. Daha beter oldu huyu suyu. Gücüm yetmiyor hiç. Kreşin psikoloğu ile görüştüm. Tam gün verin dedi. Yetmiyor oğlunuza yarım gün dedi. Tam gün verdim. Devede kulak düzeldi. Öğlen uykularını çok uyuduğu için fazla enerji depoluyormus. Başta öğlen uykularını direk keseyim akşam uyusun dedim ama kıyamadım. 1,5 saat uyutuyordum. Artık 40 dakika uyutuyorum. Kreşte de aynı şekilde. Yoksa inanın düz duvara tırmanıyor. Bu aralar akşam uykularında zorlanıyorum uyuturken. 3 yaş sendromunun inadı başladı şimdi de. Öğretmenleri enerjisini atamıyor dediler. Ekstra belki jimnastige verebilirsiniz dediler ki onu da nasıl vereyim? Sanki parayı ağaçta topluyorum. Haklılar bir yerde bilirsiniz erkeklerin kızlara göre enerjisi tavandir ama bütçesi olan her yere gönderir tabi. Ben kendi adıma kresine zor yetisiyorum. Öğlen uyutuyorsaniz süresini kisaltin, yarım gün kreşe gidiyorsa yapabiliyorsaniz tam gün verin, paylaşma, vurma eğilimi üzerine dikkatini dağıtacak, onu yoracak aktiviteler yapın bence. Anlatın uzun uzun emin olun anlıyorlar. Olmadı bir pedagogtan yardım alabilirsiniz. Benim yeğenime dikkat eksikliğine bağlı hiperaktivite bozukluğu tanısı kondu mesela. Yanlış anlamayın tabi. Çocuk hiç kolay büyümüyor. Biz analarin gerçekten cennet boşuna ayaklarının altina vaad edilmemiş gerçekten. Allah hepimizin yardimcisi olsun🤲🏻