selinkumsal10 2,5 aylık bebeğim var 2 hafta sonra 3 aylık olacak, geçen hafta kontrole gittiğimizde tartıldığında 4.500 çıkmıştı bugün 5.150 çıktı kıyafetleride vardı üstünde doktor 5 de sen ona dedi 🌼Doğum kilosu da 3.370 gram :)) Sizinkiler nasıl ?
minikoalaannesi selinkumsal10 biz de enfeksiyon vs gecirdik bizim de 3 aylik kilomuz sizinki gibi olacak herhalde 2 hafta falan pek kilo almadi cunku doktor sagligi yerinde onemli degil diyor bize ama burada okuduklafim 7.5 8 kilo bebisler bile var 🐥🧿
minikoalaannesi selinkumsal10 ve 2 hafta sonra 3 aylik olacagiz biz de ne zaman dogum yaptiniz ayni gibiyiz😅
selinkumsal10 minikoalaannesi Öncelikle geçmiş olsun 💐 Valla hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız bizde enfeksiyon geçirdik hatta hala şuan devam ediyor 😔 burun hırıltısı balgam var atamıyoruz .. 15 Ekim doğumlu 🌼 Senin bebişin doğum tarihi nedir 🥰
minikoalaannesi selinkumsal10 21 ekim benim de idrar yolu enfeksiyonu olduk maalesef tahlil yapmadi cogu doktor o sirada kilo alimimiz gunluk 10 gramlara falan dustu simdi toparliypruz ama tabi ki kilomuz yasitlarimiza gore az kaldi birazcik
hsr4_2 Biz de 18 Ekim doğumluyuz😀 bebeğimün doğum kilosu 4.070 şuan 5500 kilo alımımız durdu 2 hafta sonra kontrolümüz var inşallah kilo almış olur
minikoalaannesi hsr4_2 sadece emziriyor musunuz takviye veriyor musunuz acaba o da kiloyu baya etkiliyor ya
hsr4_2 minikoalaannesi şuan sadece emziyorum. Benim içimi de rahatlatan bez sayısının yeterli olması. Ama 2 hafta doktorumuz takviye kullanın derse tabi ki kullanıcam
mavi176_ Aslında emzirme sonrası mama verseniz hiç fena olmaz günde iki üç defa bir tık az almış gibi bebekler ilk üç ay güzel kilo alıyorlar sonrası çok az zayıf bebek annesi olarak söylüyorum mama kötü birsey değil hem
rumeysamine Doğum kılosu 3750 benım kızımın 29 Ekim doğumlu suan 5450 kılo çok az emıyor en fazla 5 dakka memede duruyor yeterli bez çıkarıyor ama durusu çok zayıf doktorlar iyi diyor ama bu kadar az emmesi beni üzüyor
minikoalaannesi rumeysamine beni de bazen az emiyor doyuyor mu doymuyor mu anlayamiyorum da gazdan surekli agladigi icin memeyi bile aglayarak biraktigi oluyor
rumeysamine minikoalaannesi benımkı bazen değil sürekli emmesi öyle ne yapacağım bilmiyorum mama başlamak istemiyorum bazen sütümü sağıp verıyorum onu güzel içiyor ama bunada sürekli alışsın istemiyorum