Merhabalar, 4 yaşında kızım var sağ olsun eve her hafta farklı bir virüs taşıdığından belimiz doğrulamadı doğumdan beri 🤦🏼♀️ Evde herkes yatak döşek bebeğimi maskeyle emzirdim hep aman bulaşmasın diye ama kaçınılmaz son maalesef burnu tıkalı nefes alırken hırıltılar var, doktora götürsem sadece emzir ve burnunu açık tut diyecek düzenli burun temizliği yapıyorum bol bol emziriyorum şükür ateşi yok ekstra yapabileceğim birşey var mı o kadar küçük ki daha 1 aylık korkuyorum, kızım ilk hasta olduğunda yaşını geçmişti ilaç kullanabiliyordu her çocuk ayrı bir tecrübesizlikmiş