Merhaba anneler çok şükür doğum gerçekleşti biraz zor oldu ama bitti. 2 gün oldu bas donmesi var biraz sürekli granul kahve vs içiyorum baska fikri olan var mı? Yara yeri de açıyor ödem de var bu süreç ne zaman biter :/ Bir an önce kendime gelip rahat rahat çocuğumla ilgilenmek istiyorum