sndscimcime benim kizimin normal çıktı ama doktor çıkan değere göre yapmanız gerekeni söylüyor diye biliyorum ne kadar doğrudur yanlıştır tam hatırlamıyorum çok oldu belki yanlış hatirliyorumdur kesin olarak konuşmak istemem size yanlış bilgide vermek istemem tam hatırlamıyorum ama bı ara bi ortamda biri bebegindeki kalça cikikligi degeri olması gerekenden çok az bı farkliymisti galiba çift bez taktiriyor doktor demişti galiba