Kizlar soze massallah diyerek baslamak istiyorum.. ben bu surecten korkuyordum hic cesaret edemedim baslamaya ama diger yandan da hazir oldugunda ztn kendisinin soyleyecegine inaniyordum ve akisina birakmaya karar verdim. 3 yas 1 aylik oldugunda klozet adaptoru aldik ve bundan sonra beze degil buraya yapacaksin cok eglenceli sifona da basariz hem fln dedim coskulu ve hevesli bicimde. Ve kendisi de cok sevindi heves etti her gelisinde gitti hosuna gitti epey ve hic kacaksiz bicimde ben bile anlamadim nasil oldugunu hic bu kadar sorunsuz gececegini dusunmemistim.. yani hazir oldugunda kendiliginden yapacagina inansam da yine de ugrasirim herhalde diyordum. Neyse ki cok cabuk atlattik cok mutlu oldum.. 2 yasindan beri tuvalet sinyalleri veriyordu aslinda ustune dussem coktan alisirdi ama ben ugrasmadim geceleri mesela yazin bezsiz uyutuyordum cunku hep kuru kalkiyordu. Sadece ara ara konusmalar yaptim 3 yasina girdiginde dogum gunu yapicaz ve bez takmicaz diye. Umarim tum anneler bu sureci hizli ve kolay atlatir.. 🥰🥰