aysglyldrm Kızlar spiral takılmadığı için doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum emziriyorum da hangi hapı önerirsiniz ?
aysebb aysglyldrm Ben Zlynda kullanıyorum 13 aydır memnunum yan etkide yaşamadım ama yaşayanlarda var kişiye göre değişiyor
ozr42 aysglyldrm ben 4-5 senedir Yasmin kullanıyorum memnunum. Yan etki yaşamadım tabi bu kişiden kişiye değişir