Feyekum zaten okula gidiyormuş okul sonrası da dışarıda vakit geçirin telefonda muhtemelen ya video izliyordur ya oyun oynuyor interneti kapatın evdeki ya da teli uçak moduna alın sorunca da aa nasıl bozulmuş sen mi bozdun falan deyin o evdeyken siz de telefon kullanmayın