nurasya23 Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı yemin ederim her yerden saçım cıkıyor cocugun agzından bile napcam avuç avuç dökülüyor biberiye suyu sıkmaya başladım bu dökülme geçicimi kel kalcam diye korkuyorum başka yöntemlerinz varmı kızlar nolur
Sungerbob nurasya23 İnanın ben doğum yapalı 2 yıl olacak ve hala o kadar çok dökülüyor ki doktora gözüktüm doğumdan 5-6 ay sonra düzene girer dökülmez demişti bir de bi şampuan yazdı ama gram fayda etmedi şampuan ilk haftalar da iyidi ama sonra işe yaramadı ve şuan saçlarım o kadar az ki anlatamam
canissmom nurasya23 benim de yakında 3 ay olacak doğum yapalı ama dediğiniz gibi evin her yerinden çıktığı gibi çocuğun üstünden, başından, ellerinden topluyorum artık saçlarımı. Ve öyle böyle bir dökülme değil avuç avuç gidiyor, nasıl olacak bilmiyorum
dayes nurasya23 bir süre sonra geçti ben de. Kan tahlili verdim ben, değerlerim nasıl, duruma göre takviye vs alayım diye. Bir süre vitamin kullandım.
Melovealp Aynı sorun bendede var 2 yıl olacak nerdeyse doğum yapalı bir avuç saçım kaldı.Bir sürü şey denedim ama pek işe yaramıyor.