sedanurrdemiral Kızımın yüzündeki isiligi nasıl geçirebilirim lütfen biriniz bi cozum bulun yavrumun yüzü kıpkırmızı duruyor 🥲 boynunda da var yardım edin lütfen
Busraata33 sedanurrdemiral Doktor bir ilaç veriyor gittiginizde sorun.Aylar oldu ilacı hatırlayamadım ya fucicort ya da fucidin sürmüştük.Nemlendirin sık sık çok aşırıda sıcakta kalmasın geçer ilk aylar gayet normal
MerveH_ sedanurrdemiral sudocram çok iyi bi bakim krem ben başka hiç krem kullanmadım iki bebegimde de ama yüzü için bilemedim sağlık ocağına danış derim
ruzgartayfunyagmur sedanurrdemiral kendi sütünüzü sürebilirsiniz. Onun dışında birşey sürmenize gerek yok yediklerinize dikkat edin paketli ve yağlı yiyeceklerden uzak durun yeni doğanlarda görülebilen birşey. Endişe edilecek bir durum değil. 😊
Cennetmahallesipembe Valla ben çocukluğumdan beri çekerim tuzlu su iyi gelir ama yüzünde olunca ve 1 aylık diyorsunuz bilemedim
Cennetmahallesipembe sedanurrdemiral işte yüzü için garanti veremem yaz geldi mi hala sırtlarım isilik olur ve denize girdim mi iyi gelir siz doktora götürün egzama da olabilir çok ufak çünkü. Eviniz çok sıcak mı acaba
sedanurrdemiral Cennetmahallesipembe sanmıyorum valla 45 de yakıyorum öyle abartı bi sıcaklık olmuyor evimde
Cennetmahallesipembe sedanurrdemiral alerji olabilir mi acaba kakasında kan parçaları gibi bişey var mı