Benim kızım 25 aylık. Uzun cümleler kuruyor kendi kendine günlük hayatımızda ne oluyorsa hemen hemen anlatabiliyor açıkcası. Bazen bunaldığım dahi oluyor hiç susmuyor maşallahı var. Çoğu şeyi erken oldu mesela konuşması emeklemesi diş çıkarması vs. Kızım 10 aylıkken hem konuştu çat pat hemde yürümeye başladı. Mesela kuzenimin 3 yaşına yakın kızı vardı o zaman bırakın yürümeyi ayakta bile dikilmiyordu hiç. Ama şimdi onunda maşallahı var açıldı çocuk sonradan. Demem o ki asla başkasıyla çocuğunuzu kıyaslamayın, kıyaslattırmayın. Her çocuk özeldir ve ne olursa olsun annesinin gözünde dünyalara bedel en iyisi odur 😌 Görümcemin oğlunda gelişim geriliği var sizin kızınız için anlattığını dahi yapamıyor çocuk nerdeyse 8 yaşında ve hala konuştuğunu bazen annesi dahi anlamıyor. Sabırlı olun bence biraz daha bekleyin 🤲🏻😍