Elif337798 mervee345 ben doktor diyene kadar vermedim ama onlar diyene kadar balgam çiğere iniyor pronşit oluyordu baktım bir kaç kez böyle oldı azar azar vermiştim gerçekten hemen etki ediyordu
arven2024 mervee345 biz de 1 yaşındayız antibiyotik vermeden süreci atlatmağa çalışyorum. Öksürük var burun akıntısı var. Burnunu temizliyorum hava veriyorum İburamin zero veriyorum
mervee345 Elif337798 arven2024 bende vereyim o zaman bir kere verdim bugün sanki yumuşadı öksürüğü yine de sormak istedim
vecihi Günde 3-4 kere serum fizyolojik veriyordum. Buzdolabında tutuyordum. Doktor soğuk olursa daha iyi olur demişti.