Kızım 3 yaşında ama çocuk düşünmüyorum. Adetlerim hep düzensizdi benim hatta bu şekilde hamile kaldım. Emzirme döneminde de hep düzensizdi. Sütten kestikten sonra düzene girdi. 1 yıldır düzenliydi genel olarak ilk defa bu kadar düzenli devam etti diyebilirim. Şimdi 1 ayı geçti en az 1 hafta falan ve adet yaklaşınca olan belirtilerde yok şu an. Hamile olmaktan korkuyorum ama sanmıyorumda. Böyle olup sonra regl olan var mı? Geçen hafta parol aferin falan içtim ondan olabilir mi