Merhaba gecen post açmış.bezmi alem hastanesine randevu aldım bugün gittim kızımın 8 dişin tedavi önerdiler 3 kanal tedavisi 5 dolgu seklinde. 54.300 TL fiyat cıkardılar 🫢🙄
Tabii buna aneztesi ve ameliyat parası dahil.
Fakat bize cok yüksek geldi. Başına gelen var mı? İstanbulda bu sekilde tedavi veren devlet hastanesi arıyorum da. 😔