haceryklmaz Kızlar merhaba ilk kez anne oldum 11 günlük oldu bu gün ve gazımız başladı 2 gündür Ne yiyeceğimi bilmiyorum aç kalıyorum gibi hissediyorum bebek doymuyor bu kez de Sizler neler yediniz nasıl atlattınız bu durumu
bisenakillisinzaten haceryklmaz ciddi gaz yapan yiyecekler harici her şeyi yedim vallahi. Bebek 1 aylık olduğunda da gaz yapan şeyleri de dahil her şeyi yedim 😆
denizyildizi_ haceryklmaz bebeğim çok şükür gazlı bir bebek değildi kuru fasulye dahi yedim😂 Kuru fasulye nohut gibi gıdaları tüketmeyin Bulgur pilavı yiyebilirsiniz gaz yapıp yapmaması kişiden kişiye değişiyor deneyip görebilirsiniz anca Kimyon tüketin bol bol her yemeginize koyun Kimyonu rezeneyle birlikte demleyip güzelce süzüp içebilirsiniz