Bebişim 2 aylık gazlı bir bebek sadece kucakta uyumak istiyor gazdan dolayı yatıramıyoruz ağlıyor hemen çözümü yüz üstü yatırmada buldum ama başından da ayrılamıyorum. Bu arada başında sağa sola oynatıyor kafasını ayarlayabiliyor burnu açık oluyor ama yinede korkuyorum işte