Merhaba kızım 18.ayindan beri çişini bezine yapmak istemiyordu cikartiyodu bu ay 21.ayinda çise alistirdim anca kakasını yaotgnda pis dyo tiskiniyor yapmak istemiyor tütüyor en son altına yapyor bu seferde çıkar dye ağlıyor hemen yapar yapmaz pis diye kaka sorununu nasıl cozucem şaştım artık baybay yapyoruz dyorum felan ama yinede çok dinlemiyor