hszgn1 Doktorumuz dilbağını farkettiğnde 15 günlüktü. 1 ay olunca kesebiliriz dedi. Pazartesi gideceğiz. Yaşayan var mı? Acı oluyor mu emmek zor oluyor mu ?
myarenb hszgn1 bizim 4 dk sürdü ameliyathaneye girip cıkması. 5 günlükken kesildi. cıkınca 2 saat hastanede bekledik, emmeye başlayınca cıktık hastaneden. kolay geçti çok şükür insallah sizinde öyle olur
Paramedik16 hszgn1 şuan beslenmesini etkiliyor mu ikizlerimden birinin dil bağı var 2 yaşındalar beslenmede ve konuşmada sorun olmazsa kesmeye gerek yok demişti çok şükür herhangi bir sorun olmadı aksine diğer ikizine göre daha çok konuşuyor o yüzden biz kestirmedik
hszgn1 Paramedik16 yok emmesini etkilemiyor. Ama dil hareketleri kısıtlı gibi sanki dilini çıkaramıyor. Doktorda ilerde konuşmasında sıkıntı olabilir her ihtimale karşı 1.ayında keselim dedi