Dış gebelik ameliyatı oldum normal sezeryan gibi ve bir tüpüm alındı . 2 hafta oldu karın şişliğim indi ama içim sert yaram uyuşmuş bir şekilde devam ediyor arada popo kısmından sancılar giriyor dayanamıyorum sıcak tuttugumda geçiyor. Varmı böyle yaşayanlar tüpü alınanlar kaç zamanda geçiyor iki çocuğum var sürekli ayakta kaldığım içinmi geçemiyor bilmiyorum varmı yaşayan içimi rahatlatabilecek olan süreci nasıl atlattınız